본문 바로가기

공지사항

2017-1 재학생 만족도 조사 시행 안내(Student Satisfaction Survey for the First Semester of 2017) 2017.06.19

2017학년도 1학기 재학생 만족도 조사를 다음과 같이 시행합니다.

본 설문조사는 재학생을 대상으로 대학교 및 소속 학과 차원에서 제공되는 다양한 교육서비스에 대한 만족도를 측정하기 위한 것입니다.

조사결과는 교육여건 개선 등을 위해 활용될 예정이오니, 적극적인 참여를 부탁드립니다. (응답내용은 통계적 분석에만 사용됩니다.)

조사 예상 시간은 5분 정도이며, 응답자 중 추첨을 통해 경품(문화상품권)을 지급할 예정이오니 소중한 의견을 부탁드립니다.

■ 조사방법: 학생별로 발송된 SMS 또는 이메일에 응답
■ 조사기간: 2017. 6. 19(월) ~ 2017. 8. 11(금)

또한, 2016학년도 2학기 재학생 만족도 조사 결과는 교내 주요 건물 게시판 및 행정실(출력물)을 통해 공개했습니다. 많은 관심 바랍니다.

문의: 기획부, 재학생 만족도 조사 담당자(033-760-2109, yoonbc@yonsei.ac.kr)

 

We are conducting a student satisfaction survey for the first semester of 2017, and your invaluable feedback would be very much appreciated. (Survey results will only be used for purposes of statistical analysis.)

 

Completion of the survey will take approximately 5 minutes and survey entries will be qualified for a drawing of a gift card.

Moreover, the results of the second semester of 2016 student satisfaction survey have been posted on the notice board of major buildings on campus and have also been distributed as printed hard copies by the administration office. Thank you for your interest.

 

For more information, please contact: Department of Planning, Student Satisfaction Survey Team (033-760-2109, yoonbc@yonsei.ac.kr)